童神
詞:古謝佐美子 曲:佐元一哉

天(てぃん)からの恵み 受きてぃ此(く)ぬ世界(しけ)に
生まりたる産子(なしぐわ) 我身(わみ)ぬむい育てぃ
イラヨーヘイ イラヨーホイ
イラヨー 愛(かな)し思産子(うみなしぐわ)
泣くなヨーや ヘイヨー ヘイヨー
太陽(てぃだ)ぬ光受きてぃ
ゆういりヨーや ヘイヨー ヘイヨー
勝(まさ)さあてぃたぼり

夏(なち)ぬ節(しち)来りば 涼風(しだかじ)ゆ送(うく)てぃ
冬ぬ節(しち)来りば 懐(ふちゅく)るに抱ちょてぃ
イラヨーヘイ イラヨーホイ
イラヨー 愛(かな)し思産子(うみなしぐわ)
泣くなヨーや ヘイヨー ヘイヨー
月ぬ光受きてぃ
ゆういりヨーや ヘイヨー ヘイヨー
大人(うふっちゅ)なてぃたぼり

雨風(あみかじ)ぬ吹ちん 渡る此(く)ぬ浮世(うちゆ)
風(かじ)かたかなとてぃ 産子(なしぐわ)花咲かさ
イラヨーヘイ イラヨーホイ
イラヨー 愛(かな)し思産子(うみなしぐわ)
泣くなヨーや ヘイヨー ヘイヨー
天(てぃん)ぬ光受きてぃ
ゆういりヨーや ヘイヨー ヘイヨー
高人(たかっちゅ)なてぃたぼり
arrow
arrow
    全站熱搜

    秋風起 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()